środa, 29 kwietnia 2015

Historia leczenia łuszczycy p. Lucyny.

                

Link:   ŁUSZCZYCA- MOJE ZMAGANIA

wtorek, 28 kwietnia 2015


MOJA HISTORIA              

Witajcie kochani 

Na łuszczycę choruję od 12 lat, a może i więcej sama nie wiem, kiedyś po zażyciu antybiotyków obsypało mnie po całym ciele, lekarz rodzinny stwierdził ..............
 Jeżeli ktoś chciałby się ze mną skontaktować podaję nr tel  i e-mail: lvcjanna@gmail.com
tel. 693 833 381
09-04-2014
20-07-2015







Trwało długo i bolało, ale coś za coś, dzisiaj jest czysto, bezpiecznie i wiem co robić gdy pojawi się pierwszy zwiastun tej brzydkiej choroby.
Zapraszam do stosowania tej bezpiecznej metody leczenia.

1 komentarz:

  1. Mam (niezdiagnozowaną, ale dość oczywistą) łuszczycę skóry głowy. Pojawiła się na całej skórze głowy, szczególnie w kierunku przedniej części głowy przy skroni i karku. Pojawia się również na innych częściach ciała, ale jest to mniej zauważalne. Od czasu do czasu nasilała się do tego stopnia, że przód mojej głowy był cały swędzący i łuszczący co bardzo mnie zawstydziło każdy kto choruje na łuszczycę wie o czym mówię. Biorąc pod uwagę, że mam ciemną karnację i gęste, kręcone włosy – to tylko sprawia, że wyglądam, jakby moje włosy były brudne, a na pewno tak nie jest. Byłem już wyczerpany szukaniem rozwiązania, ale jednak miałem nadzieję, że w końcu się uda, tak natknąłem się na maść konopną i powiedziałem, dlaczego nie? nie żartuję, pierwszego dnia nałożyłem ją na problematyczne obszary (cały przód głowy/czoła) i zauważyłem różnicę! łuszczenie i swędzenie CAŁKOWICIE ustało, a moja skóra faktycznie się goi i zaczyna coraz lepiej wyglądać. Stosuję ją za każdym razem, gdy tylko mi się przypomni. Szukałem jej stacjonarnie w Warszawie, a to duże miasto i nigdzie jej nie było,. Pierwszą kupowałam w oficjalnym sklepie konkretnie chodzi o ten produkt z nalepką holo na dekielku https://konopiafarmacja.pl/masci-i-kremy-konopne/325-masc-z-olejem-konopnym-na-luszczyce-24--5902414452824.html

    OdpowiedzUsuń